śruby do ustawiania kąta pochylenia kół tylnych

1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
kons6
Posty: 246
Rejestracja: pn sty 11, 2010 20:13
Lokalizacja: poz

śruby do ustawiania kąta pochylenia kół tylnych

Post autor: kons6 » ndz paź 28, 2012 22:49

zauważyłem, że w moim aucie są chyba bezużyteczne, na mocnych wybojach, dziurach, korzeniach itp. i tak przekręcają się w pozycję neutralną

czy ktoś to też u siebie zauważył?

Awatar użytkownika
Broder
Posty: 144
Rejestracja: pt paź 09, 2009 22:56
Lokalizacja: Wrocław / IOM
Kontakt:

Re: śruby do ustawiania kąta pochylenia kół tylnych

Post autor: Broder » pn paź 29, 2012 04:10

bezuzyteczne na pewno nie, ale zuzyte lub niedokrecone tak ;)
Obrazek

kons6
Posty: 246
Rejestracja: pn sty 11, 2010 20:13
Lokalizacja: poz

Re: śruby do ustawiania kąta pochylenia kół tylnych

Post autor: kons6 » pn paź 29, 2012 10:45

śruba nowiutka, dokręcona na pewno, ale zobacz o jakie wyboje chodzi - koniec filmu

http://www.youtube.com/watch?v=KGsA9bAD4Sk&feature=plcp

Awatar użytkownika
Broder
Posty: 144
Rejestracja: pt paź 09, 2009 22:56
Lokalizacja: Wrocław / IOM
Kontakt:

Re: śruby do ustawiania kąta pochylenia kół tylnych

Post autor: Broder » wt paź 30, 2012 06:03

po takich wybojach to bym sie wcale nie zdziwil jak by negatywy i na kielichach sie zrobily :mrgreen: ;)
jedyna rada chyba w tym momencie beda regulowane camber arms'y
ksport mial jakas dobra promocje jak na "firmowe" cambery, lub D2
Obrazek

kons6
Posty: 246
Rejestracja: pn sty 11, 2010 20:13
Lokalizacja: poz

Re: śruby do ustawiania kąta pochylenia kół tylnych

Post autor: kons6 » wt paź 30, 2012 08:32

z przodu tylko standard guma+łozysko, metalowe camber plate'y wyrywają kielichy :cry:

ODPOWIEDZ